Prohledat tento blog

22. června 2013

To je proti fyzice

řve obvykle Arco, když vidí něco, co není: paní v županu, jak se jde koupat do přehrady nebo rybáře v gumovém plášti, sněhuláka, který najednou vyrostl u cesty, odhozený a ve větru šustící sáček...Tu větu ostatně v podobné situaci říkala i Terezka v Čtvrtkově Pohádkové muzice. Tedy pardon, spíš to říkal Josef...
Abych ho uklidnil, odešel jsem od vaření a vysvětloval mu, že ti běžci na běžkách, co v pletených čepicích, rukavicích a větrovkách v tomhle vedru běhají po betonu a dělají hluk, nejen že nejsou proti fyzice, naopak, tření a Boltzmanna by na nich bylo možné vysvětlovat, ale nevěřil mi, tak jsem ho vzal do kuchyně, kde jsem dělal Adobo.  Vynikající s chlebem a zbyla porce i k bramborám. Jen jsem tam měl trochu víc šťávy než na tom obrázku, ale rozhodně to nebylo připravováno naposled...