Prohledat tento blog

28. května 2013

William Ross Ashby

ve své knize Introduction to Cybernetics zavedl pojem homeostáze, tedy schopnosti systému se odsunout ze stavu, kde je mu nedobře do stavu, kde je mu lépe. Jsem homeostatický systém a ještě k tomu trochu inteligentní  a navíc umím gůglit takže na otázku, "kde jsou tady nejblíž tropy?" mi bylo odpovězeno, že v Protivíně. Odtud znám jenom pivo Platan, takže jsem se tam odsunul a hele, ono tam opravdu jsou tropy. A tepelná čerpadla opravdu fungují, takže je tam 27°C a vlhkost asi 90%. A to mi mlžilo foťák, kterým jsem se koukal na potvory




Zoubečky mají pěkné a Arcovi se vůbec, ale vůbec nelíbili, i když na ně neviděl...
A dokonce tam jednu potvoru mají bílou
 Horko, mokro, prostě ideální počasí na tuhle zimu. A ještě mne překvapili, protože jsem vždycky byl zvědavý proč se místní pivo jmenuje Platan - no přece pro tuhle alej od pivovaru