Prohledat tento blog

17. listopadu 2012

Vánoce

jsme měli tentokrát v předstihu, tak řečeno na vyzkoušení. Přijel Ondráš z Ameriky (trochu s problémy, ale nebylo to nic proti problémům při odletu...pro znalé: mám pocit, že K-choroba zmutovala, nerozbíjí hlavy a nohy, ale působí administrativní potíže) a protože se zase musel vracet neb má v Americe práci a teď konferenci o naší matičce Zemi, tak jsme se dohodli, že Vánoce uděláme v předstihu.
Počátkem listopadu shánět kapra je problém, přes veškeré grantové EU peníze vydávané na propagaci českých ryb. Objevil jsem obchůdek v Turnově, kde prodávají ryby z nějakých vznešených sádek, nicméně kapr zde pořízený se ukázal jako smrdutý "bahňák" a já jsem rychle spěchal do Globusu, kde jsem kupoval kapra chlazeného a dobrého.
A byla polévka, dva saláty, pečený kapr, i na kapří hranolky zbylo... a místo stromku místní větve.
A nevím, jak vám, ale mně tedy se to líbilo...