Prohledat tento blog

23. listopadu 2012

Už dva roky

si říkám, že bych pomalu měl přestat pracovat. Ale je to stále docela svůdné a lákavé, přináší to potěšení i peníze a vzbuzuje pocit, že Akela je stále schopen svého sambhura ulovit.
A tuhle jsem jel ze Zlína (radost této profese - 9 hodin za volantem a 6 hodin práce u zákazníka) a jel jsem dlouho a poslouchal jsem Marshallovy mantry (to je new age muzika, taková "chytlavá"...).
A protože už jsem byl skoro doma a ta mantra byla taková motivační a povzbuzující a byla tma a už toho bylo dost, tak jsem v Radvánovicích najednou koupil červenou šlehu do obličeje, za moment druhou a došlo mi, že jedu asi rychle v místě, kde je povoleno 50 a stojí tam stacionární radar, na který dokonce upozorňují obrovské cedule, že se tam měří rychlost...
A od té doby si připadám neméněcenný, protože se mi za dobu existence bodového systému nestalo, že by mne nějaká srážka potkala. Tak uvidíme, jak funguje státní správa...Holt, za blbost se platí...