Prohledat tento blog

29. listopadu 2012

Mám nový monitor

HP 22" a je pěkný. Přivezl jsem si ho dneska odpoledne v mlze a slejváku a poslouchal u toho rádio, jak varuje před náledím v Krušných horách. A byl jsem rád, že jsem v horách Jizerských. A tak jsem ho zapnul a začal zase pracovat a pak jsem se od něj odpojil, zavolal na psa, že půjdeme ven a kouknul na barometr, který dával 998 milibar přepočteno na hladinu moře, takže v našich 523 m.n.m. to bylo objektivně ještě o něco méně a kouknul z okna...a vyvalil oči, protože tam bylo bílo.
A vylezli jsme se psem a ten se mohl zbláznit jak se mu to líbilo
 a nechával na bílém sněhu tmavé tlapičky

 a kolem nás se honily vločky

 a byly skoro Vánoce.

 Takový klid, pohoda, ticho...

Tak jsem šel domů, připojil se k monitoru a napsal tenhle post.