Prohledat tento blog

21. března 2012

A máme výročí

Svůj roční pobyt u nás Arco oslavil tím, že opět uhryzl další kousek (již značně devastovaného) ratanového botníku. No, uteklo to. Asi to bude tím, že můj odpor k práci je po zimě neduživý a skomírá a na Arcovu výchovu nemám čas, až na konflikt s pánem, který má nevychovaného psa, který se snaží Arca očůrávat - tedy fyzicky, nikoliv v přeneseném smyslu. Když jsem jeho nepřivázaného psa odstrkával, sliboval mi, že mně hodí do přehrady;  tak jsem ho požádal, aby si přivázal psa, že mu bude vadit, až se do toho pustí. A pak stál a čuměl a k ničemu se neměl. Při mé váze bych ho chtěl vidět...
Jinak se to pomalu začíná klubat jaro, které je tady vždycky krásně temně fialové - břízy se začnou připravovat na lístečky a je to v těch lesích vidět. Na druhou stranu teď jezdím do jižních Čech a na Moravu a ještě pořád nikde nic moc...