Prohledat tento blog

9. prosince 2010

Stávkování

je ve Francii oblíbený sport, jak již na Entropě ukazoval David Černý. Dobytí Bastilly, jak dnes historie ukazuje, bylo omylem, protože Bastila věznila penězokaze a smilníky, aby naštvanému davu král vyhověl, tak vyhnal ministra, který se ve prospěch pauperizovaných snažil krotit inflaci (jak současné...), prostě dav je cosi podivného a nesmyslného. Dr. Galén se svými léky proti bílé nemoci by mohl vyprávět.  Viděl jsem záběry ze včerejších demonstrací a dojal mne obrázek stávkujících, nadávajících určitě na vládu, která může za zdražení svařáku...
Ale proč o tom mluvím: chtěl jsem včera, ve středu, do knihovny, kde mi počítač udělal rezervaci. Protože mi počítač poslal předtím upozornění, že bude stávka, šel jsem tam až dnes. Ze stávky tam zbyla petice s nesouhlasem s mzdovými škrty. Chtěl jsem se zeptat, co lidé v knihovně udělají pro mne a moje peníze, ale neudělal jsem to. A také jsem nenavrhl, aby z těch tří dam, co tam jsou za šaltrem a z nichž jedna obsluhuje lidi a druhé dvě zírají, se staly dvě dámy, z nichž jedna bude obsluhovat a jenom jedna další zírat. Odhadem by se dostaly i po mzdových škrtech na cca 140% své současné mzdy. Nezeptal jsem se; tři lidí už tvoří dav a víte jak to dopadlo s Bastillou...   

Žádné komentáře:

Okomentovat