Prohledat tento blog

24. října 2010

Boskovická brázda

je docela pěkný koutek této země. Znal jsem ho dřív jenom jako pojem ze zeměpisu (boskovická brázda mezi Vysočinou a Drahany) a maminka měla šicí stroj Minerva Boskovice. To se mi kdysi začalo vybavovat, když jsem se tam účastnil na projektu SW implementace. Systém tam již funguje a s lidmi ve firmě se mi moc dobře spolupracuje: jsou to lidé, kteří vědí co chtějí, nicméně přemýšlí a diskutují i o protiargumentech. Po nějaké době jsem tam opět jel a oceňoval podzimní krásu toho kraje. Ráno, když jsem jel tam,  jsem sice odmetal sníh s vodou na autě a když jsem jel druhý den odtud, tak jsem zase z auta škrábal led (havrani zřejmě mají pravdu, všimli si toho i v televizi), nicméně na cestě zpět mi to nedalo a na chvilku jsem na kopci nad Chrudichromy zastavil...
Zpátky jsem se zase na silnici kochal (viz
)...




Žádné komentáře:

Okomentovat